Publog

Net een persbericht gekregen van Saatchi & Saatchi, het reclamebureau. Ze hebben enkele maanden geleden een blog opgestart waarop ze hun nieuwe realisaties plaatsen. ‘k Heb er m’n twijfels bij, moet ik zeggen. Wie leest (of in dit geval: bekijkt) er nu een blog waarop enkel maar realisaties van een bepaald bureau worden geplaatst, door het bureau zelf? Geloofwaardigheid nihil, vind ik. Neen, dan heb ik liever een reclamebureau dat me verrast met een blog waarin ze me onderhouden over nieuwe acties of sites uit het buitenland. i-Merge heeft dit volgens mij goed begrepen. De inhoud wordt er gevormd door zaken die rond hun business draaien, maar die een toegevoegde waarde bieden. Ik zou wel eens de stats van beide blogs willen vergelijken.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: